VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder vind je antwoord op veel gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen, maar wil je deze wel graag stellen?
Stuur dan een e-mail naar info@stoerestore.nl. Deze vraag wordt dan zo snel mogelijk beantwoord.

 




IK WOON IN BELGIË OF DUITSLAND, KAN IK NU OOK BESTELLEN?

Jazeker, het is ook mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je in België  of Duitsland woont.
Bekijk hieronder wat de betaalmogelijkheden en verzendkosten zijn voor België of Duitsland.

FOR INTERNATIONAL SHIPPING OUTSIDE NL/BE or DE, KLICK HERE.
 

WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN?

Je kunt gebruik maken van iDEAL, PayPal, Klarna Achteraf Betalen en Bancontact voor je betalingen bij Stoere Store.
 

HOE WEET IK ZEKER DAT MIJN BESTELLING IS AANGEKOMEN BIJ STOERE STORE?

Na je betaling ontvangen de medewerkers van Stoere Store direct jouw bestelling en zal deze zo spoedig mogelijk worden klaargemaakt voor verzending, mits er een langere levertijd bij het product staat vermeld. Er zal ook een bevestiging van deze bestelling naar je worden verstuurd worden via e-mail.
 

KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

Jazeker! Woon je in de buurt van Joure en wil je je bestelling afhalen? Selecteer in de winkelwagen de optie 'afhalen bij winkelier', zo hoef je geen verzendkosten te betalen. Aangezien Stoere Store geen fysieke winkel heeft, is het alleen mogelijk om op afspraak je bestelling op te halen. Om een afhaaldatum/tijd af te spreken, plaats dan een opmerking in de winkelwagen, of stuur een mail naar info@stoerestore.nl.

 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en grootte van je bestelling, brievenbuspost is €3,95, pakketpost €6,95.
Verzendingen naar België bedragen €9,00 en naar Duitsland €9,50.

Bij bestellingen boven de 75,- betaal je geen verzendkosten.(NL/BE)

 

WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE PRODUCTEN?

Meestal wordt het artikel binnen 2 à 3 werkdagen bezorgd, indien anders staat vermeld bij het artikel. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace-code. Bij handgemaakte producten van Stoere Store kan de levertijd langer zijn, dit is afhankelijk van drukte bij de productie-afdeling.
Als je twijfelt of de bestelling wel aankomt, stuur dan een e-mail naar info@stoerestore.nl.

 

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN, ALS HET TEGENVALT?

 

RETOUR/RUILEN

Is het artikel toch niet helemaal wat je in gedachten had?

  • Stuur een mail naar info@stoerestore.nl met het bericht welk product je wilt retourneren. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.
  • Ga dan naar https://www-stoerestore-nl.myparcel.me, voer hier de Track&Trace code in en je postcode.
  • Klik op 'Zending retour sturen'.
  • Vul de reden van retour in.
  • Download de retourlabel.
  • Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat de pakbon, waar je gegevens op staan, in de doos zit.
  • Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-locatie. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het servicepunt.

Wij dienen de retourzending onbeschadigd en binnen 14 werkdagen te ontvangen. We zullen het aankoopbedrag zodra we de retourzending in goede orde binnen hebben terugstorten op jouw rekeningnummer. 

Retourneren is niet mogelijk bij maatwerk.

 

ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN RETOURNEREN?

Bij retourzendingen komen de verzendkosten voor jouw rekening. Je bent daarnaast zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

 

MAATWERK

Zie je wat leuks van ons eigen merk, maar is het niet de juiste afmeting? Of ben je op zoek naar een onderstel voor je tafel of bankje, een leuk metalen bijzettafeltje of iets heel anders van metaal? Misschien kunnen wij het voor je maken. Bij belangstelling of vragen, mag je mailen naar: info@stoerestore.nl.
 

Kijk voor overige informatie bij de algemene voorwaarden.

 

HOE WERKT DE GELDIGHEID VAN EEN KORTINGSCODE?

Wanneer er een kortingscode actief is in de webshop, is deze te verzilveren in de winkelwagen. De codes zijn meestal niet geldig op de artikelen die in de categorie 'nieuw' en 'cadeaubonnen' staan. Zodra er een uitzondering is, wordt dit vermeld bij de actie zelf.

 

HOE WERKT DEEL EN WIN?

Ben je blij met je aankoop? Deel deze op je Instagram of Facebook en gebruik #stoerestorebijmijthuis.
Als dank, verloten wij, aan het eind van iedere maand, onder de gedeelde foto's een leuke kortingscode. Hierbij ontvangt de winnaar vanzelf een privé-bericht. 

Let op! Dat je account wel openbaar staat, zodat ook wij je post kunnen zien.



IK WIL GRAAG OP DE HOOGTE GEHOUDEN WORDEN VAN NIEUWE ARTIKELEN OF ACTIES VAN STOERE STORE, KAN DIT?

Jazeker! Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, of ons te volgen op Facebook en Instagram. En uiteraard door de webshop in de gaten te houden mis je niks van alle nieuwtjes en leuke aanbiedingen.


 

© 2019 - 2024 Stoere Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel