MEEST GESTELDE VRAGEN.

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen, maar wil je deze wel graag stellen?
Stuur dan een e-mail naar info@stoerestore.nl. Deze vraag wordt dan zo snel mogelijk beantwoord.


IK WOON IN BELGIË, KAN IK NU OOK BESTELLEN?

Jazeker, vanaf heden is het ook mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je in België woont.
Bekijk hieronder wat de betaalmogelijkheden en verzendkosten zijn voor België.
 

WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN?

Je kunt gebruik maken van iDEAL, PayPal, Klarna Achteraf Betalen en Banconact voor je betalingen bij Stoere Store.
 

HOE WEET IK ZEKER DAT MIJN BESTELLING IS AANGEKOMEN BIJ STOERE STORE?

Na je betaling ontvangen de medewerkers van Stoere Store direct jouw bestelling en zal deze zo spoedig mogelijk aan je worden verstuurd. Er zal ook een bevestiging van deze bestelling naar je worden verstuurd worden via e-mail.
 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en grootte van je bestelling, brievenbuspost is €3,95, pakketpost €6,95.
Verzendingen naar België bedragen €9,00.

 

KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

Jazeker! Woon je in de buurt van Joure en wil je je bestelling afhalen? Selecteer in de winkelwagen de optie "afhalen bij winkelier", zo hoef je geen verzendkosten te betalen. Om een afhaaldatum/tijd af te spreken, plaats dan een opmerking in de winkelwagen, of stuur een mail naar info@stoerestore.nl

 

WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE PRODUCTEN?

Meestal wordt het artikel binnen 2 à 3 werkdagen bezorgd, indien anders staat vermeld bij het artikel. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace-code. Bij handgemaakte producten van Stoere Store kan de levertijd langer zijn, dit is afhankelijk van drukte bij de productie-afdeling.
Als je twijfelt of de bestelling wel aankomt, stuur dan een e-mail naar info@stoerestore.nl.

 

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN, ALS HET TEGENVALT?

 

RETOUR

Is het artikel toch niet helemaal wat je in gedachten had? Meld je retourzending, binnen 14 dagen na ontvangst, aan door een e-mail te sturen aan info@stoerestore.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, artikel, rekeningnummer en de reden van retour.
Vervolgens kun je het artikel, ongebruikt en in originele verpakking terug sturen naar onderstaand postadres. Wij dienen de retourzending binnen 14 werkdagen ontvangen te hebben. We zullen het aankoopbedrag zodra we het retourzending binnen hebben terugstorten op jouw rekeningnummer. 

Retourneren is niet mogelijk bij maatwerk.

 

ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN RETOURNEREN?

Bij retourzendingen komen de verzendkosten voor jouw rekening. Je bent daarnaast zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

 

RUILEN

KAN IK MIJN ARTIKEL RUILEN?

Dat is geen probleem! Meld je retourzending aan door een e-mail te sturen aan info@stoerestore.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, het artikel en waar je het voor wilt ruilen. Vervolgens kun je de retourzending, ongebruikt en in originele verpakking terug sturen naar onderstaand postadres. En wij sturen het nieuwe artikel (indien op voorraad) kosteloos naar je toe. LET OP: Vergeet de bestelbon niet bij je retourzending te voegen.
Stoere Store
Prinses Irenestraat 29
8501 HW JOURE

 

MAATWERK

Zie je wat leuks van ons eigen merk, maar is het niet de juiste afmeting?
Of ben je op zoek naar een onderstel voor je tafel of bankje, een leuk metalen bijzettafeltje of iets heel anders van metaal?
Misschien kunnen wij het voor je maken.
Bij belangstelling of vragen, mag je mailen naar: info@stoerestore.nl.
Kijk voor overige informatie bij de algemene voorwaarden.



IK WIL GRAAG OP DE HOOGTE GEHOUDEN WORDEN VAN NIEUWE ARTIKELEN OF ACTIES VAN STOERE STORE, KAN DIT?

Jazeker! Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, of ons te volgen op Facebook en Instagram. En uiteraard door de webshop in de gaten te houden mis je niks van alle nieuwtjes en leuke aanbiedingen.

© 2019 - 2020 Stoere Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel