Navigatie

MEEST GESTELDE VRAGEN.

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen, maar wil je deze wel graag stellen?
Stuur dan een e-mail naar info@stoerestore.nl. Deze vraag wordt dan zo snel mogelijk beantwoord.


IK WOON IN BELGIË, KAN IK NU OOK BESTELLEN?

Jazeker, vanaf heden is het ook mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je in België woont.

Bekijk hieronder wat de betaalmogelijkheden en verzendkosten zijn voor België.
 

WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN?

Je kunt gebruik maken van iDEAL, PayPal en Banconact voor je betalingen bij Stoere Store.
 

HOE WEET IK ZEKER DAT MIJN BESTELLING IS AANGEKOMEN BIJ STOERE STORE?

Na je betaling ontvangen de medewerkers van Stoere Store direct jouw bestelling en zal deze zo spoedig mogelijk aan je worden verstuurd. Er zal ook een bevestiging van deze bestelling naar je worden verstuurd worden via e-mail.
 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en grootte van je bestelling, brievenbuspost is €3,95, pakketpost €6,95.
Verzendingen naar België bedragen €13,00.

 

WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE PRODUCTEN?

Meestal wordt het artikel binnen 2 à 3 werkdagen bezorgd, indien anders staat vermeld bij het artikel. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de track&trace-code.
Als je twijfelt of de bestelling wel aankomt, stuur dan een e-mail naar info@stoerestore.nl.

 

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN, ALS HE TEGENVALT?

 

RETOUR

Is het artikel toch niet helemaal wat je in gedachten had? Meld je retourzending, binnen 14 dagen na ontvangst, aan door een e-mail te sturen aan info@stoerestore.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, artikel, rekeningnummer en de reden van retour.
Vervolgens kun je het artikel, ongebruikt en in originele verpakking terug sturen naar onderstaand postadres. Wij dienen de retourzending binnen 14 werkdagen ontvangen te hebben. We zullen het aankoopbedrag zodra we het retourzending binnen hebben terugstorten op jouw rekeningnummer.

 

ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN RETOURNEREN?

Bij retourzendingen komen de verzendkosten voor jouw rekening. Je bent daarnaast zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

 

RUILEN

KAN IK MIJN ARTIKEL RUILEN?

Dat is geen probleem! Meld je retourzending aan door een e-mail te sturen aan info@stoerestore.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, het artikel en waar je het voor wilt ruilen. Vervolgens kun je de retourzending, ongebruikt en in originele verpakking terug sturen naar onderstaand postadres. En wij sturen het nieuwe artikel (indien op voorraad) kosteloos naar je toe. LET OP: Vergeet de bestelbon niet bij je retourzending te voegen.
Stoere Store
Prinses Irenestraat 29
8501 HW JOURE

IK WIL GRAAG OP DE HOOGTE GEHOUDEN WORDEN VAN NIEUWE ARTIKELEN OF ACIES VAN STOERE STORE, KAN DIT?

Jazeker! Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, of ons te volgen op Facebook en Instagram. En uiteraard door de webshop in de gaten te houden mis je niks van alle nieuwtjes en leuke aanbiedingen.

© 2019 Stoere Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.