RETOUR/RUILEN

Is het artikel toch niet helemaal wat je in gedachten had?

  • Stuur een mail naar info@stoerestore.nl met het bericht welk product je wilt retourneren. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.
  • Ga dan naar https://www-stoerestore-nl.myparcel.me, voer hier de Track&Trace code in en je postcode. 
  • Klik op 'Zending retour sturen'.
  • Vul de reden van retour in.
  • Download de retourlabel.
  • Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat de pakbon, waar je gegevens op staan, in de doos zit.
  • Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-locatie. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het servicepunt.

Wij dienen de retourzending onbeschadigd en binnen 14 werkdagen te ontvangen. We zullen het aankoopbedrag zodra we de retourzending in goede orde binnen hebben terugstorten op jouw rekeningnummer. 

Retourneren is niet mogelijk bij maatwerk.

 

ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN RETOURNEREN?

Bij retourzendingen komen de verzendkosten voor jouw rekening. Je bent daarnaast zelf verantwoordelijk voor de retourzending.


 

© 2019 - 2022 Stoere Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel